Stage Málaga - Reisverslagen van Megan Hes - WaarBenJij.nu Stage Málaga - Reisverslagen van Megan Hes - WaarBenJij.nu

Stage Málaga

Af en toe blogs over mijn ervaringen hier in Málaga, Zuid-Spanje.

Recente Reisverslagen:

29 November 2016

Noord-Marokko

25 Oktober 2016

Een 'normale' week in Málaga

18 Oktober 2016

De weken voor Málaga - brief aan Danielle

14 Oktober 2016

Koken en te korte jurkjes

04 Oktober 2016

Taal
Megan

Voor mijn stage voor de opleiding HTRO ben ik voor bijna 6 maanden in Málaga (Zuid-Spanje). Ondanks dat Málaga op slechts 3 uur vliegen is van Amsterdam zijn de culturele verschillen groter dan er wordt gedacht. Af en toe zal ik dingen posten over mijn avontuur, de omgeving, vrienden en dingen die ik meemaak.

Actief sinds 30 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2274

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2016 - 26 Januari 2017

Stage Málaga

Landen bezocht: